Monday, March 19, 2012

the making of ....... #part3



Photographer untuk majlis perkahwinan sudah ditempah. Agak mahal tapi melihat kepada hasil kerja team ini nampaknya berbaloi. Siapa yang tidak mahu gambar kahwin mereka cantik cantik kan :-)



24 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

the big day makin dekat kah? dapdupdap... :D

bobiedanbad said...

yup hasil kerja mereka memang terbaik.

Titisan Hujan said...

a ah
TH ada dpt yg murah dan lawa dri kenalan abg.tp abah tidak bersetuju
tidak mahu membazir katanya


hmm...kena la batalkan juga =(

~Sweet Honesty~ said...

wahhh..msti bedebar2 lgi2 dekat2 nak tawenn nehh..hihi

miranadia said...

tahniah bro! kalo mahal tapi keja baik punya...no hal la kan

Syazwan Che Deraman said...

bila kahwin bro?

Yumida said...

wah...aura kompang tu sampai ke sini la...

fuad ansari said...

kalaupun cerita pasal photograper, tetap nasik minyak yg menjadi pojaan hatiku.. (",)

whitecappuccino said...

ada duit apa salahnya..mesti kita nak yg terbaik jugak kan?

hanaahmad said...

dup dap dup dap. aku harap aku dijemput. boleh?

zati embong said...

kahwin sekali je kan..hihi

Teenager Housemaid said...

wahh..
moga semua berjalan lancar! :D

Tyntha Lana said...

Ministry Of Moment, memg hasil mereka terbaik. Lana pun da tgk kat dalam majalh Harmoni, hasil kerja diorg.

Telor Power said...

kalau berbaloi apa salahnya...tapi lagi bagus kalau kita mengelakkan pembaziran.

khairunnisa ♥ said...

tahniah :)

syafiqakarim said...

asal berbaloi,ok lah bro

Edy Fee said...

sapa kawin.tahniah2

James Alexander said...

everything must be perfect huh ?

congratz man !!!

penjajah minda said...

kamera zaman 60an ada lagi tak?

lieynanilaz said...

kalau bro rasa kualiti keje mereka bagus...pejam mata jerk lah dengan rege tuh!1...

Fatin Mraz said...

...kita nantikan hasilnya nnt~

Hanie Dew said...

Kalau berbaloi dan ada bajet apa salahnya bro.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

better hire pro dari newbie.. :)

AkuMuzikFilem said...

okay sidah tahu jawapan untuk besar tak kos