ADVERT

Thursday, November 8, 2012

Johor FA : money can buy success





Kelab di Eropah sudah membuktikan bahawa pelaburan yang besar harus dibuat bagi memastikan kejayaan sesebuah pasukan. Chelsea FC dan Manchester City sudah membuktikan pulangan pelaburan besar mereka dengan memiliki pasukan yang mantap dan berdaya saing dalam tempoh jangka masa panjang. Kini Paris St Germain (PSG) dan Malaga serta Anzhi Makhackala turut sedang dalam proses mengikut jejak kelab Inggeris tersebut. 

Di Malaysia pula bolehlah dikatakan bahawa ATM menjadi pelopor pelaburan besar besaran dalam membentuk pasukan yang mantap dan untuk musim Liga Super yang akan datang pasukan Johor pasti menjadi perhatian. Sama ada mampu bertahan lama ataupun sekadar seketika, itu yang kita kena tengok nanti.

20 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

kita tunggu dan lihat je nanti okeh :)

Arai Lekir said...

tak sabar nak tengok import Spain main

Anisa Hang Tuah said...

Jyeaahhh

Selamanya johor

Asrul "iLham" Sany said...

saya suka bola daging...tetibe ~

Si Matatajam said...

Owh camtu ceritanya. M ni mmg tak amik tau sgt Pasal bola ni. Hu hu..

blog-tips-kurus said...

S'pore pon banyak import kan...? :-)

Awang Hafiz said...

disebabkan johor warna biru mcm chelsea, tahun depan nak support Johor la plak. Huhu.

reenapple said...

erk.. pasal bola ka? Aku tak tau nk kata apa.. haha

khaifaiz said...

Bebola daging panggang sedap OOooo

anamizu kaito said...

tengok je lah nanti ape yg jadi

Macy Humaira said...

kisah bola. oh saat bola2 tu macy sedang struggle study. haiyakkk

محمد رازيق said...

haha. tak lama lagi johor mantap bro. banyak pelaburan. hehe. terima kasih singgah blog bro. free2, mai lagi. ada 'pesan abang' hehe.

Papa Mifz said...

tak suka team yg melabur byk nih...belum terbukti kemantapan nyer...tengok mcm team kesayangan PM, Barca...mereka ada akademi tersendiri yg dah melahirkan ramai pemain2 ternama....;) tak perlu labur byk2 wang, jimat sudah...:)

Ahmad Arba'in Ali said...

aku tak penah sampai lagi joho.

Jna marcello said...

na pun x sabar nk tggu ni hihi

Nong Andy said...

yeah...!

(Walaupun sebenarnya aku minat christiano ronaldo sebab dia hensem.. dan ini tak berkaitan dengan pasukan johor hehehe)

Mr.Clive said...

lepas tu dengan hutang berlambak,lebih lagi dengan trend korupsi kat negara ni...adoi...ke lauttt

aizamia3 said...

tunggu dan lihat jelah nanti.. ;)

etuza said...

ATM VS Kelantan. Menang Kelantan...hebat juga mereka..

Cetusan Minda said...

Johor ada byk pemain hebat tapi masih turun naik juga ...