ADVERTHOLOGY

Friday, December 28, 2012

fear factor



Kalau difikirkan semula, saya ni penakut juga orangnya. Saya takut kepada air. Bukan air kolah tu, klu tak camne nak mandi kan. Maksud saya, bila lalu atas jambatan sungai macam jambatan sungai Muar tu memang saya kecut perut. Maybe sebab saya tak reti berenang. Tapi klu setakat kolam renang sedalam 4 kaki tu ok lagi kot sebab kaki jejak kt dasar.. Huhuhu lagipun rugi lah klu takut mandi kolam, rugi lah tak dapat cuci mata...oppssss terlebih sudah :-p

Lagi satu saya takut kepada ketinggian. Errrrr, maybe sebab saya tak reti terbang kot.

30 comments:

iKhRam said...

saya ketinggian pun saya takut

kelajuan pun saya takut..

huhu

tak sangka
takut mati jugak kita ni kan??

whitecappuccino said...

akak pun takut pada ketinggian..kalau bediri di tepi koridor bagunan tinggi tingkat 3 cam kat sekolah pun dah lemah lutut..rasa cam dinding/pagar koridor tu akan runtuh dgn kita2 sekali...

dania said...

saya takut terowong sbb rasa kalau terowong tu tertimbus nt xle keluar terperangkap kt dalam tu selama2nya. kalau dr selatan nak ke utara drive lalu terowong rasa nak laju2 je sbb nak cepat keluar dari terowong tu. kalau g kl sanggup tak lalu terowong SMART. hoho.

Skull Writers said...

org laki ni biasanya kalau takut atau fobia pun masih cool... kah kah kah...

{pisang kaki}

Wadi AR said...

tak lelaki la kalau takut air dengan tinggi. kehkeh

Unknown said...

Fear factor ni ada kat semua org tapi lain org lain takutnya mcm saya .. saya takut pada ulat errrr dengr je dah meremang...

dee said...

ada ke orang geti terbang? -____-"

Nong Andy said...

kehkehkeh....

aku pun tak pandai terbang bro.. mungkin pasal tu la aku takut tinggi juga :p

Gillette Flores said...

Takut tinggi ya?
Hehehe
Gill tak sure Gill takut tinggi atau tak.
I love speed but takut naik roller coaster.

Takut nak masuk laut sebab terbayang buaya, jaws atau ular dalam air. ;p
Kolam renang berani masuk walau tak pandai berenang tp asal kaki masih dapat jejak lantai

are_lin@yu said...

oo maybe sebab kalau tgk air tu banyak sangat kot.

LiNda said...

gayat jugak dengan ketinggian, tapi seronok kalo cabar diri. Cuba try naik gunung or bukit, or wat flying fox. Sgt seronok..saya takut air sebab memang x reti berenang.

Asrul "iLham" Sany said...

Saya dulu pun ada takut tinggi.. Tp hadapi rasa takuy yu gak akhirnya dengan bungee jumping ;)

Admin said...

kita pun takurt air.
kecil jadi kawan, besar jadi lawan..

nurdani said...

saya pun takut ketinggian. kalau naik flat/condo or bangunan tinggi2 ni, gayat kemain. sebab tu tak pernah main game kat genting highlands. hehehe

hanaahmad said...

aku rasa banyak benda yang aku takut.

Anonymous said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Anonymous said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Unknown said...

bro pernah snorkeling?? pergilah try mesti lepas tuh dah tak takut air dah...:)

drzirakudo said...

sye tkut tinggi.. haha

Hans Hanis said...

hehehehe
kira kalau duduk atas KLCC lepas tu pandang bawah
agak2 berani x?

4feet8 said...

ada pengalaman jatuh dlm air sungai kah..? .. ;)

Unknown said...

Hehehe...gayat rupanya..takut tinggi...takut air sebab x pandai berenang...itu mungkin terjadi...hehehe...

SuzieLAWAti said...

takut2... kalau pandai terbang... kena jd superhero...

Zehan Ilyana said...

saya takut lipas. okeh sekian..,hahaha..
saya tak berapa takut tinggi. tak berapa takut air.
mungkin sebab bila tengok dari tempat tinggi ke bawah rasa adventure.
bila tengok air yang dalam yang tak jejak kaki, rasa adventure.
rasa hidup, sebab adrenalin e rush mungkin.
tak terfikir pulak utk jatuh atau lemas. kalau fikir, mungkin takutlah kot..hihi

Nick Nashram said...

aku punye serik nak bawak laju dah.
pernah bawak moto 140 tetiba accident.

Unknown said...

Ko pendek ke? Sbb tu ko takut ketinggian kan hahahahahahahahah

Anonymous said...

Dezee takut dengan tinggi kerana impak dia kalu jatuh mungkin lagi dasyat kerana berat..Dezee takut dengan tasik kenyir kerana lagenda sulur bidar..

Unknown said...

beza pula dgn saya, raja naik pokok kelapa masa muda2 dulu, suruhlah naik pokok kelapa, kejap ja naik. berat masa bujang pun cantik baru lilit pinggang 27cm sekarang,usah tanya ya. Pasal berenang juga ok, tapi berenang di sungai...dulu adalah selalu pergi berenang di sungai pegalan.naik tinggi2 pun ok dah, dah pun naik Menara kayangan di Lahad datu, sabah..woooo gayat jugalah..

intanfirdaus247 said...

ouuhh sy pon takut air...tambah2 kalau naik feri dulu nak g penang..kcut perut sebab rasa dalam laut ada jaws...ni semua sebab terpengaruh tgk movie jaws kat tv..hehe..

Tinta Lana said...

Salam.

Saya takut bila hujan waktu lewat petang nak ke senja tu..tambah2 dengan guruh, angin badai mcm ribut tu, huhuhu.. Saya akan menyorok bawah selimut..duk diam2.