ADVERTHOLOGY

Friday, February 1, 2013

selamat hari wilayah



Kerja di dept saya ini agak merumitkan sebenarnya. Office di Bukit Damansara, Kuala Lumpur tetapi dept saya bertanggungjawab untuk segala hal urusan visitation, checking dan relief untuk area Selangor. Makanya kalau bab cuti khas ni memang di dalam dilema jugaklah.

Apabila Selangor dapat cuti Keputeraan Sultan Selangor, saya tidak boleh bercuti kerana office saya di KL so kena ikut Wilayah Persekutuan punya kalendar cuti. Tapi sekarang ni bila KL cuti sempena Hari Wilayah saya pula yang terpinga pinga samada dapat cuti atau tidak sebab area jajahan dept kami iaitu Selangor kena kerja hari ini so maybe ada beberapa cawangan di area selangor memerlukan bantuan.

Camno tu?

Anyway, by hook or by crook, saya cuti je hari ni. Buat tak reti je la... haha

Selamat bercuti ya warga Wilayah Persekutuan :-)

46 comments:

Aieda Adnan said...

untunglaa...haha

4feet8 said...

saya kerja. =,=' sbb selangor.
site visit tu bukan kita sendiri yg jadual kan ke, wan?
nasib baik kerja saya, semua site visit, kita yg tentukan sendiri bila nak turun site.. hehe

Semut Senyum said...

Haahaa...sempoi je Malay Male ni... "by hook or by crook, saya cuti je hari ni. Buat tak reti je la..."...

Department apa? Selamat bercuti...!!

ewanthology said...

@4feet8 : awak punya visit lain, saya punya visit lain..kih kih kih tapi mmg kita yang tentukan sendiri. cuma risau bab relief, kalau2 khidmat diperlukan pada hari ini.

dee said...

cuti jaaa XD

MizzTina said...

selamat bercuti!!!

aizamia3 said...

hehehe.. cuti je.. bukan selalu dapat peluang ye dak.. ;)

Anonymous said...

Haha..sama la malay male.HQ dezee di bangsar..yacht kat kelang sana..tapi luckily bulan 10 semua pindah sana..Harini balas dendam pada cuti n.sembilan yg lepas.sbb duduk di seremban..kerja di wilayah kan.

Anonymous said...

dapat cuti 3 hari terus kalau tak kerja sabtu..hehe

My Little Diary said...

hahaha....
payah gak camtu...

mcm mana dgn pengguna tepon wilayah celcom...dpt cuti tak...?
takder kena mengena pun tiba-tiba jer..

AdinataGus said...

Siapa tak nak cuti kan?Haha

tehr said...

yups, cuti je
biarkan orang yang bekerja buat semua kerja

Felly Sophia said...

Haha. Pedulikan cuti tu, pedulikan!

Ermizi Muhamad said...

Seronok bercuti? Haha. :)
Manfaatkan sebaiknya.

Kakzakie Purvit said...

Kalau kakak pun ikut style TMM cuti aje dah serba-salah, kalau tak boleh so isi borang annual leave.

Anonymous said...

untungla dapat cuti.

saya pun dilema duduk sempadan.

arkitek ajak meeting saya dapat lari.

tapi ada presentation on sunday, tak pasal saya kena jumpa orang lak petang hari wilayah.

tak boleh dielak lagi...

Anonymous said...

untungla dapat cuti.

saya pun dilema duduk sempadan.

arkitek ajak meeting saya dapat lari.

tapi ada presentation on sunday, tak pasal saya kena jumpa orang lak petang hari wilayah.

tak boleh dielak lagi...

emylase. said...

Buat tak reti je laaa ahaha.

Chipsmore said...

Haha. slamat bercuti!

Unknown said...

selamat bercuti... pergghhhh <----- ayat mcm ada unsur2 jelez di situ k-bai hahaha

Ayue Rejaluddin said...

Selamat Bercuti Hari Wilayah....
Hehhehehhe...

Syazana Zainn said...

huntunglah, kite ni dok kerja je -_-

Asyiqin Haulisah said...

cuti aje, bagus. hah cuti hak kita.

Unknown said...

Hari ni Wilayah cuti. Orang Bangi ada seminar dekat KL, so ingat la jalan tak jammed all the day long. Tapi petang tadi, pukul 3 pun dah jammed.. diorang ni kalau cuti memang tak reti duduk kat rumah ek? gggrrr

Unknown said...

cuti je duo2 kan senang...ngehngeh

whitecappuccino said...

selamat bercuti!

suria lekatlekit said...

erk.. sepatutnya cuti la kan hari wilayah sbb cuti selangor tak dapat sebab HQ kat KL..

SuzieLAWAti said...

cuti jugak... hehe

caliph shuriken said...

pnah jgak rasa cmni, huh...

Haikal Blank said...

kena cuti gak. duk kerja je tekanan jugak ye dak. haha

AimiiiLove said...

hahahah, sukahati je ponteng XD

Sigaret Perisa Kafein said...

AH, untung warga wilayah. Aku tidak bercuti. Selamat hari wilayah!

-AsaSiaga-

mie said...

selamat bercuti..
banyak projek tergedanla ni...
hehehe

Aien Not Alien said...

esok last cuti sambungan dari semalam. jadi selamat menikmati cuti semalam, hari ini dan esok. hehe

Unknown said...

asalam, selamat hari wilayah ya, tak apa teruskan kerja, dapat cuti manfaatkan sebaik2nya nanti...

Evagurl said...

untungla dok wilayah.. hukhuk

Jna marcello said...

untungg laa dpt cuti..Na ni even bukan hari wilayah selangor ke perak ke hari raya ke TETAP kerja *kecewa!

Nick Nashram said...

harini keje cam besa..hahah
ganti cuti sek.

Cikgu Ma said...

ok..yg penting kt cni cuti seminggu CNY nnt wlupun x semua skolah bleh cuti seminggu...

Mai said...

tahniah. anda pekerja yang hebat. moga ramai lagi pekerja malaysia seperti anda. heghehe

Mai said...

tahniah. anda pekerja yang hebat. moga ramai lagi pekerja malaysia seperti anda. heghehe

intanfirdaus247 said...

cutijgn x cuti..hehehe

Unknown said...

dan dikala ari wilayah ni bro...aku keje... zzz =_=

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

untung penduduk wilayah...selamat hari wilayah

Unknown said...

haha pening gak tu...amek je la cuti tu hahahahaha!

Unknown said...

Masa duk opis lama kitorang sempadan kl ngan selangor, balun cuti je ikut suka