ADVERTHOLOGY

Tuesday, November 19, 2013

bandar enstek dan stesen pam minyak






Kekurangan yang paling ketara di sini buat masa ini ialah tiadanya stesen minyak yang beroperasi walaupun 100% masyarakatnya menggunakan kereta dan motosikal sebagai pengangkutan utama. Paling dekat pun ialah Petronas di Pekan Salak dan Petronas di highway selepas litar F1 Sepang, menuju ke arah LCCT. Dan ianya kira kira 10 KM dari Bandar Enstek.

How come? how come?



24 comments:

nyanyisunyi said...

Rasanya baru dua minggau lepas ke Bandar Enstek ni..jenuh juga nk tuang minyak terpaksa ke pekan salak yg pam minyaknya sentiasa jem.

aizamia3 said...

Moga ketika kami berpindah ke sana nanti dah ada kemudahan yang lebih baik dari sekarang terutama.. eemm.. stesen minyak selain Petronas..

Muhammad Khairuddin Lim said...

Idea untuk buat bisnes di sini.

blog-tips-kurus said...

'kalau aku kayaaaaaaaa...!!'

akan buat syor MK Lim itu.. :)

Khai faiz said...

aku tgh apply bukak pum kat sana... hahahaha

:: Mrs.Eady :: said...

Lubang bisnes nii..

Sylarius Yusof said...

Pembangunan tanpa perancangan namanya ni. If they fail to plan, they plan to fail. Hmmm...

JunAina said...

Siapa ada modal ada minat boleh fikir2kan ni.

ZazaMyMoon said...

a'ah perasan jg petronas tu.. lepas dari petronas tu terus jmpa bandar enstek.. lepas dari bandar enstek sampai lah simpang nak ke Bagan lalang tu baru lah ada 1 shell.. hurmm dh lah jln kat situ bila malam gelap sitap.. kiri kanan pokok kelapa sawit.. takut wehh

MizzTina said...

lambat laun ada la tu..tp nk tggu tu confirm jenuh..

Sam Banjamin said...

Aku pernah sampai sini... Kursus... Kat pusat latihan ape mende tah namanya.. Kat bandar enstek tu la... Tapi drebar hantar.. Jadi aku x pikir pasal duit minyak.. Heheehe

Al Kisah said...

kalau ada duit, boleh buka satu stesen minyak kat sini..

Al Kisah said...

kalau ada duit, boleh buka satu stesen minyak kat sini..

elly nadyra said...

bukak la satu male!

ma ❥ said...

benda paling saya jaga minyak kot hehe.. kalau tinggal 2takuk je terus isi kasi penuh. risau kene tolak tengah jalan kalau pam minyak takdeee

inche hlovate said...

jauh la mcm tu kalo nak isi minyak..

Azlan Strider said...

masalah gak tuh..nak kena pastikan minyak cukup kalau nak datang sini..

Regards,
-Strider-

Tinta Lana said...

Salam.

How come..

Urmm..tang mana ya bandar enstek ni.. dah menghala ke litar f1 sepang ya abgiwn?

Kira..takda la jauh mna dri ptrjya..

silent said...

yeah. boleh jual minyak kat sini. trimas idea.

reenapple said...

Bukaklah bisnes stesen minyak kat situ.

Izyan Masri said...

KALAU NAK ISI MINYAK PUN JAUH,BALIK ISI MINYAK HALF TANK KOSONG BALIK,RUGI JE T_T

Ezad Skytech said...

patut bina segera stesen minyak kat Enstek ni...senang orang ramai nak isi minyak nanti...huhu

Daniel Hakim said...

Tgh cari tanah yg sesuai kot..

Hazmin Hamudin said...

Peluang terhidang bagi mereka yang nampak. Huhu