ADVERTHOLOGY

Friday, July 11, 2014

palestin memerlukan kita







Bukan sahaja doa. Saudara kita di sana juga memerlukan bantuan kewangan untuk membeli ubat ubatan, makanan dan membaiki struktur bangunan yang musnah teruk.

Tidak perlu beratur panjang, tidak perlu menunggu nombor giliran. Hanya gunakan internet banking ataupun mesin deposit tunai untuk menyampaikan sedekah anda kepada saudara saudara kita di sana. InsyaAllah.






16 comments:

zaza zehra said...

insyaallah..sama2 kita bantu...

caliph shuriken said...

yup, via sms pun bole.. insyaAllah...

smbotak said...

sekarang dah ada bermacam cara nak bagi bantuan. cuma kita kena berhati2 sebab yang ambik kesempatan pun ramai jugak...

DHAGI said...

Betul tu..harap xder la yg ambil kesempatan

Syazana Zainn said...

sms pun boleh

insyaAllah semuanya akan dipermudahkan

Hans said...

sama2 kita membantu sedaya mungkin

Teacher Basariah said...

In shaa Allah (^_^)

BUNDA a.k.a KN said...

InsyaAllah akan dipermudahkan..

JR said...

Berhati2...ada kes orang yg kononnya kumpul wang utk Gaza tapi sebenarnya kumpul wang utk Raya...

Daddy Ziyyad said...

yup..mudah..hanya di hjung jari sahaja

ma ❥ said...

sama2 kita membantu mereka

Tinta Lana said...

Doa dan bantuan kewangan antara cara terbaik utk kita yg jauh ni membantu mereka kat sana..

Untuk jdi sukarelawan or join misi kemanusiaan, mungkin sukar sbb perlu ada kriteria2 tertentu kan..

elly nadyra said...

sama-sama bantu
insya Allah

Azlan Strider said...

sama-samalah kita membantu mereka yang amat memerlukan bantuan kita.. :D

Regards,
-Strider-

Ieta Mat Saad said...

Bantu mereka sekadar yg kita mampu...

aswadz said...

sama2 kita ringan beban mereka.