ADVERTHOLOGY

Wednesday, September 10, 2014

formula gemuk



roti gardenia, daging burger, tambah cheese kalau nak nampak lebih power.


Musim musim bola ni memang selalu berjaga sampai lewat malam. Bila berjaga sampai lewat malam saya akan lapar. Bila saya lapar maka semua yang ada di dapur akan nampak sedap walaupun biskut kering sekalipun. Maka saya makan, makan dan makan. Sambil menonton bolasepak.

Maka berat badan saya makin meningkat dengan jayanya. Dan kalau anda mahu turut serta. Tanamkanlah kecintaan anda kepada bolasepak.

15 comments:

Unknown said...

sekarang musim bola ke..? hehe.. alamak, tak ambil portla.. ingatkan nak dekat raya haji..

ewanthology said...

musim piala malaysia dan english premier league dan euro qualification :-)

Unknown said...

Ooo kamu gemok ek..apa kata siang2 kamu pulak main bola..bolehlah bakar balik lemak2 dn kalori yg kamu makan malam2 hehe

ewanthology said...

belum lagi..tapi boleh gemuk klu berterusan mcm tu. :-)

Chot said...

baik tanam cili..haha

Salim Harmanain said...

Sama la kita. Sambil tengok sambil makan.

p.s : lama tak singgah sini...

miranadia said...

orang yang dah kahwin, kalau gemuk macam mana pon takpe. kih kih kih

MizzTina said...

xperlu cinta bola sepak pun sy suka mkn lewat mlm..bila husband blik keje lewat, order la beger ke, nasi goreng ke..mkn kul doblas.. tsk..tsk..

SalbiahM said...

no wonder aku dah lost weight, tak sempat nak layan bola lately.

kalau kat rumah sorang-sorang takde geng nak cheer memang keluar masuk dapur jelah aku.

Anonymous said...

Tidr perlu cukup lapan jam male..

inche hlovate said...

nampaknya memng kne tanamkan cinta pada bola dlu bru blh gemuk haha

Sofea said...

pawer chelsea sekarang

Faaeinz said...

orang sibuk nak kurus balik. Enche Ewan pula sibuk menambahkan berat badan.. Haha.. Selamat kembali sihat lah.. =D

eLL said...

Sbb dh jadi ayah, mmg debab skit. Huhu

Zaza Iman said...

sedapnya makan malam2 ni..sapu mentega.. slurpp..tambah air teh..