ADVERTHOLOGY

Friday, June 26, 2015

spekulasi menyumbang kepada lonjakan harga hartanah



AEON bakal dibuka di Bandar Baru Nilai dan dijangka akan beroperasi mulai 2018.

Haaaaaa.... nampak tak, nampak tak? Apa maksudnya tu?

Spekulasi mampu menaikkan harga hartanah si pasaran.  Inikan pula berita yang sahih seperti ini. Pasti akan mempengaruhi harga hartanah disekitar Bandar Baru Nilai. 

So, jika anda sedang mencari hartanah, bolehlah cuba cari area sini. Ada beberapa projek apartment sedang rancak dibangunkan dikawasan sekitarnya seperti mesahill dan Ehsan Residence. Manakala untuk projek South Bayu pula sudah hampir siap. Harga juga masih mampu milik. Tidak semahal hartanah di KL.

Ohh ya, untuk apartment south bayu tu saya ada beli 1 unit. So jika ada yang teringin nak bermastautin kat Nilai bolehlah 'roger' kat saya je :-))))))))))))





9 comments:

Sham said...

Steady bro...melabur kt hartanah mmg xkn rugi punyalah...

Raz said...

dulu masa belajar kat NILAI, berangan nak beli rumah kat situ.. time tu rumah kt nilai x mahal lagii

Nizam.Ariff said...

Peluang tu....

Bunda_nora said...

Salam ramadhan dari BUNDA... dulu hartanah area Semenyih juga masih murah...sekarang dah meniggi..

aizamia3 said...

eerrr.. mungkin satu hari nanti saya memerlukan.. mungkin saya akan hubungi awak.. ;)

afzalsukasuki said...

nilai berapa tu bro?kalau nilai 3 ok lagi kot..xjauh dari kajang. aku pun tgh usaha nak cari umah sekitar kajang

Syazana Zainn said...

harga hartanah cepat je naik bila buat pasaraya besar-besar kan
dulu area umah saya ni tak le mahal sangat
ni bila dah ada pasaraya harga mencanak-canak hihi

ellynadyra said...

wah!
aeon la plak!
matik la harga umah
area umah aku bandar seri putra, bukit mahkota harga mencanak naik lepas ioi buat bandar puteri
ni tgh nak naik tesco

siap tesco, siap umah lot kedai bandar puteri, naik lagi la harga rumah
tu lom ambik kira water park tengah buat di bangi avenue, dekat aje tu

Kira Sakura said...

mcm dekat kulim. sekarang rumah sana mmg murah. padang serai, kulim memang murah banding dengan kawasan sekitarnya (pulau pinang) tapi nanti dah naik je lapangan terbang kulim tu tengok la harga dia naik macam mana