ADVERT

Monday, April 17, 2017

tips buat duit dengan cara sembang kencang



Rasa macam tak kena je bila orang bujang duk sembang kencang bagi parenting tips.


"nak jadi suami yang baik, kenalah macam ni, macam tu...."

"isteri yang baik ialah isteri yang ......"

Dan...


Orang yang beli rumah guna duit hasil jual buku 'tips mengumpul duit untuk beli rumah' padahal dalam buku tu tak tulis pun tips nya ialah jual buku sembang pasal tips mengumpul duit untuk beli rumah.


Arghhh, pening lah.



4 comments:

cinta said...

Kan..pening. Cakap mmg senang. Bila dpt ank tetiba dorg ni boleh bertukar jd momster n papanosaurus. Ehehe.

EH - Ekslamasi Holistik said...

Kadang-kadang orang yang sembang lebat ni diumpamakan seperti tin kosong yang digoncang tak berbunyi. Sekarang ni, ada lagi tak Tin Milo?

aswadz said...

tips, belum tentu 100% applicable in real life. teori tak sama dengan applikasi.

dorsett pink said...

Hahaha. Betul betul... Zaman skrang ni nampak macam trend - ada idea utk sembang, dapat duit.. Macam ada orang tulis buku - 99 kata-kata dari xyz.. Walaupun kata2tu bukannya dari cendiakiawan mahupun alim ulamak, tapi tetap boleh buat duit