ADVERTHOLOGY

Monday, September 7, 2020

?0?1 : Batman x Nirvana



Sejak dua filem terakhir Batman. Saya cenderung mengagumi watak antagonisnya. Joker lakonan mendiang Health Ledger di dalam The Dark knight sangat superb. Tahukah anda bahawa anda boleh google quote Joker dan akan mendapati dialog dialog Joker di dalam The Dark Knight sangat mendalam ertinya. Ada yang bermotivasi dan ada yang berinspirasi. Haa apa lagi google la nanti bagitau saya yang mana paling terkesan untuk anda.


Kemudiannya karisma Bane lakonan Tom Hardy di dalam The Dark Knight Rise. Saya agak jeles dengan kesadoannya. Ada cubaan untuk  mendapatkan tubuh sado seperti itu namun gagal. Jangan tanya kenapa dan mengapa.

Kali ini bawaan Batman oleh Robert Pattinson nampak ada kelainannya. Orang kata jangan cepat 'terhibur' dengan hanya menonton trailer. Tapi saya rasa Batman kali ini ada kelainannya. Betul atau tidak, yang itu yang kita kena tunggu.

Dan lagu Nirvana dalam trailer tu...fuhh. 
Secocok.




6 comments:

Cik TK said...

Betul.. kita jangan terlalu cepat menilai sesuatu..

Syazni Rahim said...

Terdengar2 bunyi gelak joker

uncle gedek said...

baca review batman kali ni lagi 'gelap'...

ewanthology said...

@Cik TK : kena tunggu dan lihat

@Syaz Rahim : gelak seakan tiada masalah

@uncle gedek : lagi gelap lagi best

@mnsia brubah : quote yg ini berinspirasi

Zhi said...

I think lakonan Robert Pattinson sekarang dah semakin matang. Buktinya dah boleh pegang watak Batman. Dalam filem "TENET" pun lakonan beliau ok. Cuma filem tu agak pening sikit nak faham.

ewanthology said...

@zhi : ya, tajuknya pun pening nak fikir maknanya :-)