ADVERTHOLOGY

Monday, July 25, 2022

Kita yang lalai

 

Benda elok seperti saranan bekerja empat hari dalam seminggu ni kita kena sokong walaupun bila fikir fikir balik macam sebenarnya dah lama kita buat.

Cuti Sabtu Ahad lepas tu sambung MC/EL hari Isnin.

Takpun MC/EL hari Jumaat, sambung cuti Sabtu Ahad.

Antara sedar tak sedar je.

Kan.




3 comments:

Warisan Petani said...

Orang kerja sendiri macam wak, hari2 kena kerja

Ujie Othman said...

Kalau kerja encik suami saya pulak, sabtu ahad pun kerap kena bekerja. Dah boleh online meeting ni, bila2 pun meeting. Kerja swasta kan, gitulah.

Raz said...

ehhhh saya x macam tu hahaha