ADVERTHOLOGY

Monday, May 21, 2012

offer macam tak ikhlas

Air Asia ni satu hal jugak, bila customer dah booking tiket baru la nak hantar emel offer free seat. Ingat saya ni nak melancong hari hari ka?

17 comments:

whitecappuccino said...

better late than never..hahaha.

Mrs. Q! said...

erk...offer ape tu eh?

Ce'gu JAERA said...

ehehehe... apa punya Air Asia daaa... bukan lagi menyenangkan, tapi merungutkan...

blog-tips-kurus said...

sabarlah nak.. depa mmg mcm tu.

*flight kelmarin ade steward berbulu mata lentik. orangnya pon 'lentik'. adussss!!!

uncle gedek said...

saya melangcong hari-hari... kat internet je... haha

Unknown said...

Sabar je lah.. Kalau tahu, mesti booking lambat sikit kan ? huhuhu

ஜ miss klanika ஜ said...

nampak sgt kurang keikhlasan di situ. baik jgn offer . pff

cara pemesanan trica jus said...

subhanaallah...

eLL said...

AA suruh pertimbangkan untuk en iwan pergi melancong hari-hari...

pembaris said...

air asia takdak duit tu.jadi dia suruh kita beli tiker tahun dpeat yang akan di reshedule.aku dah kena bnyk kali

Liyana Zahim said...

Sy tanak komen sbb nnti sy akan jd so racist! Hahahah~

tehr said...

mereka fikir mungkin ada penumpang yang mahu guna dua tikit untuk satu perjalanan
hehe

Unknown said...

nak p booking lah

intan.maisarah said...

bagi je tiket free tu pada saya

Unknown said...

ni laa dier...bila da naik,semua membeli,mula ambik ringan melayan customers. >_<

Puteri Iqa Izyan said...

cepuk sikit air asia tu. hahaha

ch000tz said...

propa ajer airasia tu kekekeke