CPLUS

Thursday, November 27, 2014

nafsu makan aina irdina : nasi vs coklat




Si budak kecik ni kalau disuapkan nasi, setakat 4,5 suap je. Lepas tu terus geleng geleng kepala dan buat hal sendiri. Tapi kalau di bagi kit kat chunky, 1 bar tu selamba je dia abiskan.

Alangkah bagusnya kalau selera makan nasi tu boleh ikut macam mana selera aina terhadap coklat.




Tuesday, November 25, 2014

index living mall @ IOI city mall, putrajaya






Alternatif terbaru selepas IKEA bagi pengguna yang sedang mencari barang kelengkapan rumah yang bercirikan moden, multifunction
dan unik. 





Friday, November 21, 2014

bukan mementingkan diri sendiri, sekadar mengutamakan diri sendiri.




credit : themodelgentlemean instagram



Bukan mudah nak puaskan hati semua orang. Bila orang tu kata ok, orang ni pulak kata tak ok. Maka, dalam apa jua keputusan yang dibuat, saya cenderung untuk memilih keputusan yang memihak kepada diri sendiri.



Thursday, November 20, 2014

macam mana nak selesai masalah, kalau kita tak tahu puncanya?



zest point,bandar kinrara


"Kerja makan gaji memang cukup2 makan..klu nak bermewah sikit kena mula meniaga... yg kaya kaya ni pun kebanyakkannya berniaga. Ada yang kata isu politik mempengaruhi, itu satu hal jugak. Tapi pengaruhnya bukan seratus peratus dan sampai bila nak salahkan isu politik yg tak berkesudahan? Kalau tukar pentadbiran, automatik kita boleh kaya raya ke? tak jugak.... pokok pangkalnya atas usaha diri sendiri jugak. Kalau dah malas usaha dan rajin komplen je. Tak kisahlah siapa pun yang memerintah, sama je kau kat situ jugak."

~ nama dirahsiakan ~