ADVERTHOLOGY

Friday, March 3, 2023

klinik kegemaran saya

Berapa minggu yang lepas saya demam. Jarang saya demam tapi sekali dia datang memang tak boleh bawa bincang.

Saya pun mendapatkan rawatan dan ubat ubatan ke klinik yang biasa saya pergi. Klinik yang mana keramahan staffnya pernah saya ceritakan sebelum ini. Ramah style makcik makcik bagi nasihat.

Lepas jumpa doktor, saya ke bahagian ubat untuk ambil ubat dan MC. Staff nya masih makcik yang sama bertugas. Lepas dapat ubat dan MC, lepas makcik tu seperti biasa bagi nasihat lebih kurang mengenai tatacara makan ubat yang efektif, saya terus berlalu ke pintu klinik untuk keluar. Malas nak tanya ubat tu mengantuk ke tidak, tak memasal kena bahan lagi nanti.

Sampai ke pintu keluar, makcik tu dgn penuh mesra mengucapkan ...

"Selamat bercuti yee"

.

4 comments:

Ujie Othman said...

Hehe…memang ramah sungguh ni.

Pha Is said...

baguslah kalau ramah..

Ma said...

Staff yang enjoy bekerja mcm tu laa happy jee masa keje ceria 😬

Time Traveller said...

Layan kan ajer makcik tu.. Hahahaa