ADVERTHOLOGY

Monday, July 9, 2012

not so the amazing spider-man



Bagi saya, mungkin gandingan Andrew Garfield dan Emma Stone tidak sehebat Tobey Maguire dan Kirsten Dunst. Namun begitu, jalan cerita kali ini juga boleh tahan menariknya walaupun impaknya tidaklah sehebat yang terdahulu. Jika ingin dibuat perbandingan, saya meletakkan 'the amazing spider-man' di tempat yang paling bawah di antara filem filem spider-man yang sudah ditayangkan sebelum ini.


Tetapi, bagi pengikut setia filem ini, saya berpendapat masih berbaloi menontonnya dengan aksi aksi dan adegan emosi yang sangat berkesan. 

27 comments:

Wadi AR said...

ade terselit aksi yg tututt

Unknown said...

Delarocha... dalam hidup ni mmg begitu selalunya yang pertama adalah yg terbaik ^^ betul ke??

Buatbest said...

bleh layan jgk cite nie nanti~

Ct Aja said...

ermm tak best yek cite ni..

ஜ miss klanika ஜ said...

spiderman tak minat sgt . nak tengok batman nanti . bila tah tayangnye.

ghost said...

wah! ko dapat jugak mug tuh ek.. aku tengok kat Sunway, tapi beli popcorn combo segala pun tak dapat. rugi.

HeNRieTTa JoSe said...

spiderman.....blom ada peluang untuk nonton lagik....dalam kesibukan di pejabat...

Unknown said...

Pagi Delarocha yibukkan diri jap kat sini he he he


Sapa nak suntikan BOTOX free? angkat ketiak he3 http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/botox-no-thanks.html

a n said...

oh..aku lebih enak jika tobey bersama kristen seperti yang sebelumnya..

tobey lebih nerd dan jujur lakonannya

eMMe said...

Salam Bro! suke tgk spiderman yg lame..yg baru ni cam tak excited lak nk tontonnye... suke actor/actress sebelum ni...hehehe~

Asrul "iLham" Sany said...

tapi aku suka versi ni lagi...

sbgi peminat komik, yg ni lebih mirip berbanding versi tobey

:D

Ckin Kembaq said...

tunggu smpai kwn ada video baru tengok..hehe

Unknown said...

ada jugak dgr2 yg bagitau filem baru nih kurang uummpphh...

Unknown said...

entah kali ke berapa dah PPP singgah sini jemput minum ^^


Sejuk2 ni best minum kopi ^^ http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/minuman-bongkar-rahsia-peribadi-korunk.html

My Little Diary said...

laaa x best ker??
baru plan nak tgk minggu ni..

~Cik Sweety~ said...

yeke?? xnk la tgk kalo gtu..huhu

Tinta Lana said...

Salam..

Urm..masa mula2 tgk previewnya pun, dah rasa benda yg sma gak.. bak kata ana diatas, raut muka pak Tobey tu nerd.

Macam yg skrg ni, skilas muka dah mcm ala2 yg belakon pontianak tu, sapa? aa..robert parkinson tu eh? bedal jep,kah3

anamizu said...

hemm.. ramai yg dah folow dr awal siri spidey ni ckp versi latest ni kurang sengaaat la.. aku tggu nk donlod je karang..





Luv,
cik ana

vendoline said...

pelakon baru..belum sebati dengan watak lg kot

reenapple said...

oh3...xtgok lagi.. hhuh

Anonymous said...

you right ... da tgk, pendapat sma ...

izz iizza said...

x tengok lagi citer ni..

Pecinta pink^^ said...

tak tengok lagi..tgok iklan je baru..hehe

Rain said...

mug aku baru je pecah. aku pinta pengertianmu hehehe

Unknown said...

hohoh! aku pun ada! suka gila version spidey yang ni!ekekekeke

nurmisnan said...

lebih suka spiderman with Tobey... Look sweet + cute.. Spiderman amazing nampak kedengking.. hik3

caliph shuriken said...

dh mcm2 versi tgk, dh x best kn, huh...