ADVERTHOLOGY

Saturday, February 9, 2013

hari cuti saya




Orang lain tengah duk sibuk bersiap nak balik kampung, saya pula bersiap nak pergi IKEA. Bukannya apa, sejak akhir akhir ini selera 'miss beautiful' terhadap meatball agak tinggi. Termasuk hari ini sudah 3 kali saya lunch meatball dalam tempoh 3 minggu. Selera orang mengandung, saya layankan sahaja.

Sambil tu boleh gak pusing pusing IKEA survey harga kitchen cabinet dan tengok tengok design ruang tamunya. 

Anyway, balik kampung tetap balik kampung. Pagi ahad nanti gerak balik kampung saya di Negeri Sembilan. Cuti sampai selasa. Kepada rakan rakan semua, selamat bercuti ya. Have a nice holiday :-)

22 comments:

achik ezam said...

selamat bercuti dan take care yah :)

4feet8 said...

sy pun terasa nk mkn meatball. ingat nk singgah jp lagi..selamat bercuti wan dan wife... ;-)

whitecappuccino said...

selamat ke Ikea n selamat bercuti dan balik kampung juga..

Aieda Adnan said...

happy holiday

Anonymous said...

Boleh tunjuk kabinet baru la nnt...

Anonymous said...

Meetball xper..jangan getah tayar lori tu diidammnya..hahaha..

Azlan Strider said...

selamat bercuti..kenapa laa baca entry meatball nie time aku lapar..dammit..patut aku lunch dulu tadi sebelum bukak blog..hehehe

Regards,
-Strider-

Encik Gaara said...

best ke meatball ikea?tak penah try..selamat bercuti bro..

Unknown said...

lah ekau kg kat mano bro..??

Ayue Rejaluddin said...

Tapau2...
Hehhehhehehe...

Cik Kay Jue said...

selamat bercuti juga.... semoga selamat sampai.. :)

Unknown said...

Dira cuti sampai 18hb. hehe

Chipsmore said...

Slamat bercuti.. :)
Tba2 rasa nk mkn meatball la plak.. -_-

Unknown said...

selamat bercuti... pandu berhati hati :)

Unknown said...

selamat tahun baru cina, mewah juga dengan cuti ni...

Wadi AR said...

kirim salam kakak bro

ewanthology said...

@wadi ar : insyaAllah.

Uji Hussein said...

Gi IKEA ke?

ewanthology said...

@scarlett : ye pagi tadi

Unknown said...

ikea kat mane?

ikea kat damansara

inche hlovate said...

sya tak makn meatball.. layan kan aje selera orang mengandung :)

ellynadyra said...

Selamat layan org mabuk meatball. Selamat ke ikea. Selamapt blk kg. Selamat semuanya