kenapa kt bloglist sy tak updated ya..?btw wan, pernah baca kata-kata Gandhi?"A customer is the most important visitor on our premises, he is not dependent on us. We are dependent on him. He is part of our business.."
@HaMd : even the 'berlagak bagus' customer? well, saya menganggap customer ialah customers. iaitu ramai, bukan seorang dua... customer yg 'busuk2' ni boleh reject awal awal, klu tak sakit jiwa dikemudian hari.btw, Gandhi tak pernah duduk kaunter.
sektor perkhidmatan awam ek keje ko...kena banyak bersabar la... :)
mmg kalo jenis yg berlagak bagus ni pstu dtg siap dgn muka bengis pulak tu, cheyy konon2 kita ni takot la tu. huh menci !
Yeah! Saya setuju. Pernah berdepan dgn customer rude. Huuu.
customer tu...tak pernah la lagi kot. tapi supplier pernah. dulu punya cerita. cakap pungpang pungpang, aku pun tanya,'tak boleh cakap elok2 dengan saye ke? saye tak tengking2 awak pun'krik krik krik..terusdill.
yup, customer not always right.. klau diorg ckp baik2, baik2 jgak sy layan diorg.. simple kn ^^
Bad day at work ha?
suka jgk jd cust yg annoying tu kekadang. hah hah hahbukan selalu..sebab selalunya baik2 je..ehehe
adap hilang sudahh...sabauu naa...
Post a Comment
10 comments:
kenapa kt bloglist sy tak updated ya..?
btw wan, pernah baca kata-kata Gandhi?
"A customer is the most important visitor on our premises, he is not dependent on us. We are dependent on him. He is part of our business.."
@HaMd : even the 'berlagak bagus' customer? well, saya menganggap customer ialah customers. iaitu ramai, bukan seorang dua... customer yg 'busuk2' ni boleh reject awal awal, klu tak sakit jiwa dikemudian hari.
btw, Gandhi tak pernah duduk kaunter.
sektor perkhidmatan awam ek keje ko...kena banyak bersabar la... :)
mmg kalo jenis yg berlagak bagus ni pstu dtg siap dgn muka bengis pulak tu, cheyy konon2 kita ni takot la tu. huh menci !
Yeah! Saya setuju. Pernah berdepan dgn customer rude. Huuu.
customer tu...tak pernah la lagi kot. tapi supplier pernah. dulu punya cerita. cakap pungpang pungpang, aku pun tanya,
'tak boleh cakap elok2 dengan saye ke? saye tak tengking2 awak pun'
krik krik krik..terus
dill.
yup, customer not always right..
klau diorg ckp baik2, baik2 jgak sy layan diorg.. simple kn ^^
Bad day at work ha?
suka jgk jd cust yg annoying tu kekadang. hah hah hah
bukan selalu..sebab selalunya baik2 je..ehehe
adap hilang sudahh...sabauu naa...
Post a Comment