ADVERTHOLOGY

Friday, December 25, 2015

the curious case. .....


credit : thegoodquote instagram. 

Betul lah tu. Serupa macam cari sesuatu barang yang kita sangat nak guna masa tu. Cari punya cari tak jumpa jumpa jugak. Padahal rasanya macam pernah nampak dekat area2 yang kita cari tu. 

Tapi bila dah tak cari. Dah tak memerlukan. Dan dan ada depan mata.



9 comments:

aizamia3 said...

Betullah tu.. time nak guna time tu pulak boleh tak ingat simpan brg tu dekat mana.

JR said...

Hargainya sesuatu yg masih kita memiliki sebelum kehilangannya.. Ia seperti juga ibu bapa kita yg kasih sayangnya sangat kita dambakan bila mereka sudah tiada lagi sedang ketika mereka hidup kita tak beri sepenuh perhatian kpd mereka..

aswadz said...

hehehe... btol dah macam tu.

ma ❥ said...

Dah biasa cm tu hehe tmbh lg satu teori. Kalau da khwin brg Bini cari mesti jumpa. Org lain CR Tak kan jumpa haha kalau bujang mak pulak yg paling power mesti mak akan jumpa dulu siap kene selalu mak ckp kalau ular tu da kene patuk da SBB brg dicari hakikat depan mata je hehe

Nick Nashram said...

tapi kalau duit lain sikit..time masuk gaji atau bonus, time tu la masalah datang..tayar keta bocor, keta rosak la..adoiii.mcm tau2 je.

Etuza said...

Apa khabar ya..lama tak updated blog..rasa rindu nak menyapa

Wak Lat said...

bengang kann kalo cari brg x jumpa., ;p

Etuza said...

ada juga mencari ..dekat2 tak jumpa ..bila tak cari depan mata pula ..hadui!!

ellynadyra said...

selalu bebeno terjadi kat aku