ADVERTHOLOGY

Friday, May 20, 2022

Apalah diaorang ni

Pelik juga ibubapa yang share pasal jangan biasakan anak anak dengan duit raya, duit raya bukan satu keperluan untuk diberi, budak budak sekarang datang raya semata mata nak duit raya.

Padahal masa kecik kecik dulu punyalah seronok diaorang bila dapat duit raya.

Bila sampai turn diorang pulak sediakan duit raya untuk budak budak, terus kata tak perlu.

Ke masa kecik kecik dulu diaorang memang tak pernah dapat duit raya?

Kesian.




3 comments:

Syaz Rahim said...

Kan? Tapi kan, raya kali ni saya rasa banyak betul komplen itu ini dari macam2 pihak. Entah hapa2.

Ujie Othman said...

Kalau memang tak mampu, takpelah tak sediakan.
Kalau mampu, sediakanlah biar budak2 gembira dan tambah meriah sambut raya. Tidaklah nanti budak2 rasa sambutan Krismas pulak yang seronok meriah - ada dapat hadiah.

uncle gedek said...

diorang takde benda nak tulis tu....